niedziela, 12 czerwca 2016

W drodze do szczęścia ...

Karzdy z nas pragnie szczęnścia , każdy widzi je inaczej . W otaczającej nas codzienności zapominamy o tych najmiejszych drobnostkach które tak cieszą drugą osobę .Jeden gest , jedno spojrzenie a tyle morze znaczyć .

Przedstawiając moją drogę chciała bym wspomnieć o tym jaką jestem nacodzień , a więc cicha spokojna z nikim w szkole nierozmawiam , nieodzywam  się a tak naprawdę jestem "szalona".

1.Niby elegancka lubię się wystroić .
2.Robię sobie tunele w uszach .
3.Uwielbiam kolorowe włosy , obecnie zapuszczam .
4.Lubię i często mam pomalowane paznokcie.
5.Lat 14 .
6.Trochę się ciełam , ale tylko na pokaz.
7.Czytam , uwielbiam i polecam Wattpad.
8.Uwielbiam zakupy .
9.Jeśli tylko jest okazja nie sidze w domu .
10.TERAZ UWAGA !!!  nie mam faceboka .
11.Mam GG.
12.Rysuje chyba nie najgorzej .
13.Źle się uczę .
14.Nielubie wuefu .
15.Fanka  filmu "sala samobójców" i "dzieci z dworca zoo".
16.Paliłam papierosy i nie tylko.
17.Brałam w durzej ilości tabletki typu cirus , acodin.
18.Lubię dyskoteki ale nie chodzę .
19.Mieszkanie i szkoła w mieście moje marzenie  .
20.Prawie dwa miesiące wakacji u babci .
21.Podoba mi się kolczyk w wardze u chłopaka tesz.
22.Podobajom mi się tatyatze w dalekiej przyszłości planuję zrobić.
23.Wy i ten blog som warzne dla mnie więc tego nie spierdolcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz